Znaczenie ochrony bioróżnorodności dla zdrowia ludzkiego.
Reklama jest często mocno związana z Internetem, a bardziej konkretnie, ze stronami internetowymi, na jakich zostanie usytuowana. dobór przekazu reklamy do treści strony, na której ona występuje jest powszechnym działaniem promocyjnym w Internecie. jeśli jest ona w pewien sposób powiązana z wiadomością, jakiej wyszukuje użytkownik w Internecie, istnieje możliwość, że zaciekawi się on przekazem tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, jakiej jednym z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta pisze interesujące go wyrażenie w wyszukiwarce, wyświetlają się wykazy stron związanych ze hasłem istotnym, jak również reklama kontekstowa. jeśli kwota, która jest tutaj nadrzędnym warunkiem na wyskoczenie reklamy, jest adekwatna, to link do danej strony promującej zostanie wyświetlony na górze listy stron, które są efektem szukania. zatem na reklamę tą trafiamy nieświadomie i tak naprawdę przez czysty przypadek, biorąc korzyści z wyszukiwarki w Internecie albo natrafiając na pewien portal internetowy.
1. Znajdź tutaj
2. Portfolio