Dziecięce Celebryci: Fenomen Młodych Gwiazd w Świecie Rozrywki
Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było nabyć dowolny towar. Teraz każdy kontrahent jest odpowiednio osaczony przez reklamy i towary najróżniejszych wytwórców. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą jedynie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne. Najczęściej producenci wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo często pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze – przetestuj introligator bartel kraków. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się barwnych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc wolno czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również firmy kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Popularne są też świąteczne opakowania kremów lub balsamów.
1. Portfolio
2. Post